Η παρούσα είναι μια μεταφρασμένη έκδοση της ειδοποίησης που λάβατε από εμάς στις 23 Μαρτίου. |
Αγαπητέ συνεργάτη, |
Κατά τη διάρκεια του προηγούμενου έτους κοινοποιήσαμε τα μέτρα που λαμβάνουμε προκειμένου να διασφαλίσουμε συμμόρφωση με τις απαιτήσεις του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων (GDPR), τη νέα νομοθεσία σχετικά με την προστασία δεδομένων που θα τεθεί σε ισχύ στις 25 Μαΐου 2018. Ο Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων (GDPR) επηρεάζει τις ευρωπαϊκές και τις μη ευρωπαϊκές επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν λύσεις διαφήμισης και μέτρησης στο διαδίκτυο, όταν στους ιστοτόπους και τις εφαρμογές τους έχουν πρόσβαση χρήστες εντός του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (ΕΟΧ). |
Σήμερα κοινοποιούμε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τα μέτρα που λαμβάνουμε ενόψει του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων (GDPR), στα οποία συμπεριλαμβάνεται η επικαιροποιημένη Πολιτική συγκατάθεσης χρηστών στην ΕΕ, αλλαγές στους όρους σύμβασης και αλλαγές στα προϊόντα μας, προκειμένου να βοηθήσουμε τόσο εσάς όσο και την Google ως προς τη συμμόρφωση με τις νέες απαιτήσεις. |
Επικαιροποιημένη Πολιτική συγκατάθεσης χρηστών στην ΕΕ |
Η Πολιτική συγκατάθεσης χρηστών στην ΕΕ της Google επικαιροποιείται προκειμένου να αντικατοπτρίζονται οι νέες νομικές απαιτήσεις του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων (GDPR). Καθορίζει τις υποχρεώσεις σας σχετικά με την ενημέρωση και τη λήψη συγκατάθεσης από τελικούς χρήστες των ιστοτόπων και των εφαρμογών σας στον ΕΟΧ. Η πολιτική ενσωματώνεται στις συμβάσεις για τα περισσότερα προϊόντα διαφημίσεων και μέτρησης της Google σε παγκόσμιο επίπεδο. |
Αλλαγές στη σύμβαση |
Από τον περασμένο Αύγουστο, έχουμε πραγματοποιήσει επικαιροποιήσεις στους συμβατικούς όρους μας για πολλά προϊόντα, οι οποίες αντικατοπτρίζουν την ιδιότητα της Google είτε ως εκτελούσας την επεξεργασία είτε ως υπεύθυνης επεξεργασίας βάσει της νέας νομοθεσίας (δείτε την πλήρη κατηγοριοποίηση των διαφημιστικών προϊόντων μας). Οι νέοι όροι σχετικά με τον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία Δεδομένων (GDPR) θα προστεθούν συμπληρωματικά στην τρέχουσα σύμβασή σας με την Google και θα τεθούν σε ισχύ στις 25 Μαΐου 2018. |
Στις περιπτώσεις των DoubleClick for Publishers (DFP), DoubleClick Ad Exchange (AdX), AdMob και AdSense, τόσο η Google όσο και οι πελάτες της λειτουργούν ως ανεξάρτητοι υπεύθυνοι επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων που υφίστανται επεξεργασία στις εν λόγω υπηρεσίες. Αυτοί οι νέοι όροι παρέχουν σαφήνεια ως προς τις αντίστοιχες ευθύνες μας κατά την επεξεργασία αυτών των δεδομένων, ενώ παρέχουν τόσο σε εσάς όσο και στην Google προστασία αναφορικά με τη συγκεκριμένη ιδιότητα υπευθύνου επεξεργασίας. Μέσω αυτών των όρων, δεσμευόμαστε να συμμορφωνόμαστε με τις υποχρεώσεις μας που απορρέουν από τον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία Δεδομένων (GDPR) όταν χρησιμοποιούμε οποιαδήποτε προσωπικά δεδομένα σε σχέση με αυτές τις υπηρεσίες και οι όροι απαιτούν να αναλάβετε την ίδια δέσμευση. |
- Σύντομα, θα δημιουργήσουμε νέους όρους υπευθύνου επεξεργασίας-υπευθύνου επεξεργασίας για το DFP και το AdX για πελάτες που έχουν όρους στο διαδίκτυο.
- Έως τις 25 Μαΐου 2018 θα δημιουργήσουμε επίσης νέους όρους για το AdSense και το AdMob για πελάτες που έχουν όρους στο διαδίκτυο
|
Αν χρησιμοποιείτε το Google Analytics (GA), το Attribution, το Optimize, τον Διαχειριστή ετικετών (Tag Manager) ή το Data Studio, είτε τις δωρεάν είτε τις επί πληρωμή εκδόσεις, η Google λειτουργεί ως εκτελούσα την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων που υφίστανται επεξεργασία στην υπηρεσία. Οι όροι επεξεργασίας δεδομένων σε αυτά τα προϊόντα είναι ήδη διαθέσιμοι για αποδοχή εκ μέρους σας (σελίδες Διαχειριστής → Ρυθμίσεις λογαριασμού). Εάν είστε πελάτης εντός ΕΟΧ του Google Analytics, η επεξεργασία δεδομένων θα συμπεριληφθεί σύντομα στους όρους σας. Οι πελάτες του GA που εδρεύουν εκτός ΕΟΧ και όλοι οι πελάτες του GA 360 μπορούν να αποδεχτούν τους όρους εντός του GA. |
Αλλαγές σε προϊόντα |
Προκειμένου να συμμορφώνεστε με τον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία Δεδομένων (GDPR) και θέλοντας να υποστηρίξουμε αυτήν σας τη συμμόρφωση, προβαίνουμε στα εξής: |
- Καθιστούμε διαθέσιμη μια λύση για την υποστήριξη εκδοτών που θέλουν να εμφανίζουν μόνο μη εξατομικευμένες διαφημίσεις.
- Καθιστούμε διαθέσιμους νέους ελέγχους για συναλλαγές μέσω προγραμματισμού για τα DFP/AdX, για το AdSense για Περιεχόμενο, το AdSense για Παιχνίδια και το AdMob, προκειμένου να σας προσφέρουμε τη δυνατότητα να ελέγχετε ποια τρίτα μέρη πραγματοποιούν μετρήσεις και προβάλλουν διαφημίσεις για χρήστες του ΕΟΧ στους ιστοτόπους και τις εφαρμογές σας. Θα σας αποστείλουμε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτά τα εργαλεία τις επόμενες εβδομάδες.
- Λαμβάνουμε μέτρα για τον περιορισμό της επεξεργασίας προσωπικών στοιχείων για παιδιά κάτω του ορίου ηλικίας συγκατάθεσης σύμφωνα με τον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία Δεδομένων (GDPR) στο κάθε κράτος μέλος.
- Παρέχουμε νέους ελέγχους για τους πελάτες του Google Analytics για τη διαχείριση της τήρησης και της διαγραφής των δεδομένων τους.
- Διερευνούμε λύσεις συγκατάθεσης για εκδότες, συμπεριλαμβανομένης της συνεργασίας με ομάδες του κλάδου όπως το IAB Europe.
|
Μάθετε περισσότερα |
Μπορείτε να ανατρέξετε στη διεύθυνση privacy.google.com/businesses, για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις πολιτικές απορρήτου δεδομένων και την προσέγγιση της Google, και να διαβάσετε τους όρους επεξεργασίας δεδομένων και τους όρους υπευθύνου επεξεργασίας. |
Αν έχετε ερωτήσεις σχετικά με αυτήν την επικαιροποίηση μην διστάσετε να απευθυνθείτε στην ομάδα του λογαριασμού σας ή να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω του Κέντρου βοήθειας. Θα συνεχίσουμε να κοινοποιούμε περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με τα σχέδιά μας τις επόμενες εβδομάδες. |
Σας ευχαριστούμε, Η ομάδα της Google |