"Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ": ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ 33 ΕΚΑΤ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΑΛΛΑ..Tιμές καυσίμων και τουρκική λίρα οδηγούν τον ελληνικό τουρισμό... στα «βράχια» | Greek ADD

"Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ": ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ 33 ΕΚΑΤ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΑΛΛΑ..Tιμές καυσίμων και τουρκική λίρα οδηγούν τον ελληνικό τουρισμό... στα «βράχια»

"Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ" Οικονομικα, Ασφαλιστικά, Ναυτιλιακά, Επιχειρηματικά, Νέα, Χρήμα, Celebrities, Life Style, Παράξενα  Π...

"Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ"
Οικονομικα, Ασφαλιστικά, Ναυτιλιακά, Επιχειρηματικά, Νέα, Χρήμα, Celebrities, Life Style, Παράξενα 
thumbnailΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ 33 ΕΚΑΤ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΑΛΛΑ..Tιμές καυσίμων και τουρκική λίρα οδηγούν τον ελληνικό τουρισμό... στα «βράχια»
May 28th 2018, 13:31, by matthaios-matt

Η άνοδος των τιμών των καυσίμων και η πτώση της τουρκικής λίρας αποτελούν έναν εκρηκτικό συνδυασμό που δημιουργεί προβλήματα
στον ελληνικό τουρισμό.
Η πτώση της τουρκικής λίρας κάνει τον τουρκικό τουρισμό ιδιαίτερα «ελκυστικό» ενώ η αύξηση των τιμών των καυσίμων καθιστά τον ελληνικό τουρισμό πολύ ακριβό.
Μην ξεχνάμε ότι τα καύσιμα δεν επηρεάζουν μόνο την άμεση προσωπική μας ζωή καθώς θα δυσκολέψει λόγω έλλειψης ρευστού τις προσωπικές μας μετακινήσεις.

Η άνοδος των τιμών των καυσίμων καθιστούν προβληματικό οτιδήποτε μεταφέρεται ή καταναλώνεται προς παραγωγή ενέργειας.
Έτσι τα ελληνικά νησιά θα αντιμετωπίσουν προβλήματα εντυπωσιακής ακρίβειας όχι μόνο στην βενζίνη αυτή καθεαυτή αλλά και σε τρόφιμα, ποτά, τσιγάρα, προϊόντα, οτιδήποτε δηλαδή βγαίνει εκτός Αθηνών και μεταφέρεται στις νήσους.


Φυσικά θα υπάρξουν αυξήσεις και στο ακτοπλοϊκό κόστος.

Οι αφίξεις μέχρι αυτή την στιγμή δεν παρουσιάζουν κανένα πρόβλημα γιατί έχουν προκρατηθεί από πέρσι. Όμως οι κρατήσεις της λεγόμενης «τελευταίας στιγμής» του Αυγούστου και του Σεπτεμβρίου ουδείς ξέρει ακόμα με σαφήνεια πως θα πάνε αλλά είναι πολύ πιθανό ότι θα αντιμετωπίσουν σοβαρά προβλήματα. Ο ΣΕΤΕ ανησυχεί επ'αυτού καθώς τα μηνύματα που λαμβάνει δεν είναι καθησυχαστικά.

Το ίδιο αναμένεται και για το 2019.


Βλέπετε έχει αρχίσει να ανεβαίνει εντυπωσιακά και ένας άλλος φθηνός τουρισμός, ο αιγυπτιακός.

Θα πει βέβαια κάποιος ότι και η Τουρκία επηρεάζεται από την άνοδο των τιμών των καυσίμων. Πολύ σωστά αλλά με μια ουσιώδη διαφορά.

Εκεί η φορολογία τους είναι πολύ χαμηλότερη αντίθετα εδώ το 70% του τι πληρώνουμε για να γεμίσουμε το όχημά μας είναι... φόροι!

Όσο για την δήλωση του υπ. Ενέργειας Γ.Σταθάκη ότι η κυβέρνηση αδυνατεί να μειώσει τους φόρους στα καύσιμα διότι τότε «θα συζητήσουμε ξανά την περικοπή των συντάξεων και του αφορολόγητου» την ώρα που οι πρατηριούχοι προειδοποιούν για βενζίνη €2,5 δείχνει μια ομολογία-παραδοχή από την πλευρά της κυβέρνησης ότι δεν μπορεί να έχει ανεξάρτητη οικονομική πολιτική για να προστατέψει τα εθνικά συμφέροντα της χώρας, ένα εκ των οποίων είναι ο τουρισμός.

Οι περιβόητοι Θεσμοί δεν επιτρέπουν στην Ελλάδα να ελιχθεί για να προστατέψει τον εαυτό της και την οικονομίας της και η έξοδος από το Μνημόνιο αλλά με μόνιμη παραμονή υπό επιτροπεία και εποπτεία, δεν είναι τίποτε άλλο από «το μεγάλωμα της αλυσίδας του σκύλου».

Όπως χαλαρώνεται το λουρί σε ένα σκυλί και αυξάνεται το μήκος της αλυσίδας για να κινηθεί ένα μέτρο πιο ελεύθερα έτσι θα συμβεί και με την χώρα. Μια χαλάρωση για την δημιουργία ψευδαίσθησης κάποιας ελευθερίας.

Όμως η «αλυσίδα» θα παραμείνει. Αυτό το έδειξε σήμερα η δήλωση του υπουργού Ενέργειας.    


You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com. By using Blogtrottr, you agree to our policies, terms and conditions.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions.

Δημοσίευση σχολίου

emo-but-icon

item