Ο ΠΑΡΛΑΠΙΠΑΣ: Πως δημιουργήθηκε ο ρόλος του θρυλικού Ταμτάκου των 80's - ΒΙΝΤΕΟ
Ο ΠΑΡΛΑΠΙΠΑΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ, ΚΟΥΣ ΚΟΥΣ, ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΙΑ, ΝΕΑ, ΚΑΦΕΝΕΙΟ, ΠΑΡΛΑΠΙΠΑΣ, NEWS, MUSIC, Πως δημιουργήθηκε ο ρόλος του θρυλικού Τα...
https://greekadd.blogspot.com/2018/05/80s.html
Ο ΠΑΡΛΑΠΙΠΑΣ | ΕΙΔΗΣΕΙΣ, ΚΟΥΣ ΚΟΥΣ, ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΙΑ, ΝΕΑ, ΚΑΦΕΝΕΙΟ, ΠΑΡΛΑΠΙΠΑΣ, NEWS, MUSIC, |
|
|
Πως δημιουργήθηκε ο ρόλος του θρυλικού Ταμτάκου των 80's - ΒΙΝΤΕΟ Ο Μιχάλης Μόσιος θεωρείται ως ένας από τους καλύτερους ηθοποιούς της γενιάς του. Είχε την τύχη να συνεργαστεί με μεγάλα ονόματα του χώρου, όπως η Ρένα Βλαχοπούλου, ο Κώστας Βουτσάς, ο Στάθης Ψάλτης και άλλοι. Στο ευρύ κοινό έγινε γνωστός μέσω του κινηματογραφικού τσιγγάνου "Ταμτάκου" από την Αγία Βαρβάρα, ο οποίος φορούσε καρό σακάκια. Ο Μιχάλης Μόσιος ενσάρκωσε τον ρόλο σε 14 βιντεοταινίες, από το 1983 μέχρι και το 1990, αλλά και σε αρκετές επιθεωρήσεις. Ας τις δούμε αναλυτικά 1983: Γύφτικη κομπανία, 1986:Ο γυφτοροκάς, Γύφτικη δυναστεία, Ο γυφτοαριστοκράτης, Ο τελευταίος γυφτοκράτορας, 1987: Χαμός στο Αιγάλεω Σίτι, Ταμτάκος ο ηλεκτρονικός γύφτος, 1988: Ο Ταμτάκος στο ναυτικό, Ο ερωτόγυφτος με το Ντάτσουν, Ταμτάκος ο Μαραντόνα της Αγίας Βαρβάρας, 1989: Τα δίδυμα, Γύφτος και γοητεία, Γυφτιά το μεγαλείο σου, Ταμτάκο προχώρα, ξεβρώμισε την χώρα, 1990: ο Ταμτάκος ζει.
Πως δημιουργήθηκε ο ρόλος του Ταμτάκου Ο Μιχάλης Μόσιος τη δεκαετία του 1970 έπαιζε τον γιο της Ρένας Βλαχοπούλου στο δημοτικό θέατρο Πειραιά στο έργο "Χαρτοπαίχτρα". Τότε ήταν που δημιούργησε τον Ταμτάκο. Στην ίδια παράσταση έπαιζε και ο αείμνηστος Θέμης Μάνεσης που έκανε τον "παπατζή". Κάποια στιγμή ο Θέμης Μάνεσης και αναγκάστηκε να τον αντικαταστήσει. Πήρε από το βεστιάριο μια παλιά τραγιάσκα, ρούχα και περούκα ώστε να μην καταλάβει το κοινό ότι έκανε διπλό ρόλο και υποδύθηκε τον κλεφτοκοτά. Μόλις εμφανίστηκε στη σκηνή οι θεατές άρχισαν να γελάνε και τότε η Βλαχοπούλου του είπε ότι κάνει και για επιθεώρηση.
Σημειώνεται ότι τόσο οι ταινίες του όσο και αποσπάσματα από αυτές βρίσκονται στο youtube, με την επισκεψιμότητα να βρίσκεται στα ύψη. | |
|
|