ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΚΕΨΗ: ΔΩΡΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ (ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕΡΟΣ Α)-ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ Φ. ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ | Greek ADD

ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΚΕΨΗ: ΔΩΡΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ (ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕΡΟΣ Α)-ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ Φ. ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΚΕΨΗ ΔΩΡΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ (ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕΡΟΣ Α)-ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ Φ. ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ http://eleftheriskepsii.blogspot.com/2018/0...

ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΚΕΨΗ



ΔΩΡΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ (ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕΡΟΣ Α)-ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ Φ. ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
http://eleftheriskepsii.blogspot.com/2018/05/blog-post_509.html
May 30th 2018, 09:15

ΘΕΛΕΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ Η ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΔΕΙΛΟΙ ΘΗΛΥΠΡΕΠΕΙΣ ΡΑΓΙΑΔΕΣ ; Ειναι γεγονος οτι η ορθοδοξια αλλα και καποια αλλα χριστιανικα δογματα βρισκονται υπο διωγμο απο την νεα ταξη πραγματων. Ολοι γνωριζουν τι γινεται στην Ελλαδα, στην Συρια καθως και σε διαφορα μερη του Πλανητη σχετικα με τον Χριστιανισμο. Ειναι δεδομενο οτι η εωσφορικη νεα ταξη αποφασισε να δωσει μια οριστικη λυση με το εμποδιο που ονομαζεται χριστιανισμος. Το πιο ασχημο ειναι οτι εξαιτιας της παρακμης, της ελλειψης ηθικων αρχων, της αμαθειας, εαν και ειμαστε σε κανονικο πολεμο, οι περισσοτεροι δεν το εχουν καν αντιληφθει. Εκτος απο τις προαναφερομενες αιτιες ενας ακομη λογος ειναι οτι, εχουν αλλαξει τα μεσα πολεμου. Ναι μεν εχουμε νεκρους και απωλειες στην Ελλαδα, εντουτοις κανεις δεν βλεπει πουθενα οπλα, , σφαιρες, χειροβομβιδες, τανκς, πολεμικα αεροπλανα να κανουν βομβαρδισμους κλπ. Για πρωτη φορα ο εχθρος μας πολεμα με τελειωςδιαφορετικα οπλα, σε σχεση με ολους τους προηγουμενους αιωνες. Οι παναρχαιοι εχθροι αλλαξαν τα μεσα του πολεμου και μετεφεραν τα πεδια των μαχων, σε αλλα επιπεδα.Οι μαχες γινονται σε πνευματικο, ηθικο, κοινωνικο, οικονομικο, διαδικτυακο επιπεδο. Αυτο το εκαναν διοτι διαπιστωσαν επι τοσους αιωνες οτι ειναι πολυ δυσκολο να νικησεις ολοκληρωτικα τους Ελληνες. Το βασικοτερο οπλο τους ειναι η σεξουαλικη διαφθορα. Μην ξεχνατε οτι με την σεξουαλικη διαφθορα, που ειναι αναποσπαστο μερος του εωσφορικου δωδεκαθεου, οπως ειναι η αμαθεια, οι αρχαιοι εχθροι επετυχαν την καταρρευση του Ελληνικου εθνους και την αμαχητι κατ ουσιαν παραδωση του στους ρωμαιους. Οταν θα ερθουν οι εωσφοριστες-νεοταξιτες οι ρωμαιοι να κατακτησουν την Ελλαδα θα βρουν τους Ελληνες εντελως αδυναμους, σε αθλια κατασταση χωρις να ειναι σε θεση να ανισταθουν και να υπερασπιτουν την πατριδα τους. Ουδεποτε ειχε βρεθει το Ελληνικο εθνος σε παρομοια κατασταση απο την ημερα την οποια ειχε δημιουργηθει. Μονον δυο φορες εχει γινει αυτο απο καταβολης κοσμου κατα την αρχαια εποχη αλλα και την συχρονη στην οποια ζουμε εμεις σημερα. Χωρις καμια απολυτως αντισταση οι ρωμαιοι κατεκτησαν την αρχαια Ελλαδα. Οτι δεν επετυχαν οι φοινικες δωδεκαθειστες με την περσικη αυτοκρατορια την Εσθηρ και τον Μαρδοχαιο, το κατορθωσαν με το νεο τους δημιουργημα την ρωμαικη αυτοκρατορια. (1) ΟΙ ΠΟΡΝΙΚΕΣ ΕΩΣΦΟΡΙΚΕΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ. Οπως σας εχω αναφερει πολλες φορες σε καθε εποχη οι εωσφοριστες της νεας ταξης δεν μας πολεμουσαν μονον με τα οπλα στελνωντας πολλα εθνη εναντιον μας αλλα μας πολεμουσαν και με τις αιρεσεις. Ο βασικος στοχος των αιρεσεων ηταν η πνευματικη και η ηθικη καταρευση για να επελθει εν συνεχεια η πολιτικος, ο στρατιωτικος και ο κοινωνικος αφανισμος του ενδοξου Ελληνικουεθνους. Στα πλαισια αυτων των σκοπων οι αιρετικοι νεοταξιτες προωθουν τα προστυχα ειδη χορων και μουσικης. (1) Ο αγιος Χρυσοστομος μας διδαξε οτι η ηθική των αρχαίων φιλοσοφφων βρισκεται μεσα στην εκκλησιαστικη μουσικη. Διοτι η εκκλησιατικη μουσικη εχει αρμονικες και ηρεμες μελωδίες για αυτο και επιτυγχανει να βελτιωνει τις ψυχές ενω παραλληλα της απομακρύνει από την σεξουαλικη διαφθορα και την ανηθικοτητα. Ο αγιος Ιωαννης ο Χρυσοστομος ειναι ο πρώτος απο τους πατερες της εκκλησιας ο οποιος εγραψε υμνους, που προερχονται απο την Δωρικη μουσικη, για αυτο συνεβαλε τα μεγιστα ωστε οι χριστιανοι να έρθουν πιο κοντά στον Θεό και την Ελλαδα. Ενδεικτικα ειναι αυτα τα οποια μας διδαξε ο αγιος Ιωαννης ο Χρυσοστομος : H φαυλη μουσικη και τα αισχρα πορνικα ασματαδημιουργουν ηθη κολάσμενα και διεφθαρμενες ζωες, με ατομα που αγαπουν την μαλθακη ζωη, την καλοπεραση, την νωθροτητα και τηνθηλυπρεπη συμπεριφορα καθως μεταξυ αλλων υποτασονται στις γυναικες. Η μουσικη ηταν το βασικοτερο μαθημα των αρχαιων Ελληνων φιλοσοφων μαζι με την γεωμετρια. Η διδασκαλία της μουσικής ταιριάζει στην φύση των νεων ανθρωπων με αποτελεσμα να αποτελει ενα πολυ ισχυρο οπλο στην διαπλαση των ηθων. Οι Ελληνες φιλοσοφοι μας διδαξαν οτι η ψυχη χρειαζεται αρμονια την οποια θα αποκτησουμε μεσα απο την μουσικη αγωγη. Ο μουσικος πολιτισμος ειναι κατι πολυ σημαντικο για την επιβιωση του Ελληνικου εθνους. Οι Ελληνες θα πρεπει να γνωρίζουν σχετικα με την ανεκτιμητη αξια-προσφορα, του μουσικου πολιτισμου στον ανθρωπο. Ειδικα σε αυτές τις πολύ δυσκολες και επικίνδυνες εποχές για το Ελληνικο εθνος, τα σωστα ειδη μουσικης, αποτελουν πηγη ζωης-επιβιωσεως για ολους. Η Ελληνικη μουσικη (εντεχνο, παραδοσιακο, εκκλησιαστικη, είναι ενα από τα ελαχιστα μεσα τα οποια δημιουργουν φιλεύσπλαχνους ανθρώπους οι οποιοι είναι ενωμενοι και στηριζουν ο ενας τον άλλο σε ολες της δυσκολες στιγμες. Μεσα από την σωστη Ελληνικη μουσικη παιδεια, παίρνουμε κατι πολύ πολυτιμο, την ανθρωπια και την αλληλεγγύη, ​συστατικα ανεκτίμητα για την συνεχεια ενός εθνους. Τα σωστα ειδη μουσικης αποτελουν οπωσδήποτε αντίβαρο στην μαστιγα του συγχρονου τρόπου ζωής της νεας ταξης και στην εξάπλωση της. Τα σωστα ειδη μουσικης είναι απαραιτητα διοτι είναι το μονο αντιδοτο κατά της οικονομικης, πνευματικης, ηθικης κρισης ενω ταυτοχρονα θα ενισχυσει την αντιμετωπιση των δυσκολιων της ζωης. Μεσα από τα σωστη μουσικη οι γνησιοι Ελληνες θα είναι σε θεση να ερθουν αντιμέτωπα με ολες τις δυσκολιες της ζωης. Η σωστη μουσικη αποδεδειγμενα προσεφερει τα παντα, σε έναν ανθρωπο λυτρωνει, εξευγενιζει, ισορροπει, καλλιεργει ηρεμει και ομορφαίνει τις ανθρώπινες ψυχές, τις γεμίζει με αγαπη για τον συνάνθρωπο, την ζωη και κάθε τι ωραίο. Η μουσικη επιστημη είναι ένα από τα παρα πολύ σημαντικα τμηματα του πολιτισμου και της επιβιωσης για το Ελληνικο εθνος. Η Ελληνικη μουσικη συμβαλλει στο να αποκτησει ένα ατομο εθνικη και θρησκευτικη συνειδηση. Κατ επεκτασιν στηριζει την σταθερη συνεχεια της θρησκειας και του εθνους χωρις να υπαρχει κίνδυνος ηθικης-πνευματικης κατάπτωσης, οι οποιες θα οδηγησουν στον αφανισμο του εθνους. Η μουσικη αγωγη της ψυχης είναι απαραιτητο στοιχειο για την δημιουργια πραγματικων Ελλήνων. Την ανεκτιμητη αξια της μουσικής στην ζωή των Ελληνων μας δειχνει και το γεγονός οτι η Εκκλησια χρησιμοποιησε εξ αρχης υμνους και ωδές. Οι αγιοι ιεραρχες μας διδαξαν ότι η μουσικη είναι δωρο του τριαδικου θεου ώστε να συμβαλει στην διαμορφωση των ηθικων αρχων στους Ελληνες. Ενδεικτικα αναφερουν ότι η αρχαια Ελληνικη παιδεια και η Ελληνικη μουσικη προσφερουν ισόποσα στην εξελιξη και το ηθος ολων των ανθρωπων. Πολυ σημαντικο είναι οτι οι Ιεραρχες με την σειρα τους επιμενουν να ακουνε οι Ελληνες μονον τα σωστα ειδη μουσικης ώστε να εχουν το μεγιστο οφελος στην ψυχη και στην παιδεια. Αντίθετα αναφερουν ότι τα τα αλλα ειδη μουσικης κανουν παρα πολύ μεγαλο κακο στις ψυχες των ανθρωπων, οι οποιοι γινονται ευάλωτοι και εν συνεχεια ανήθικοι και κακοι ανθρωποι. Η Ελληνικη-ρωμαικη-"βυζαντινη" μουσική είναι το πιο βασικο ειδος μουσικης το οποιο μας δινει τα εχεγγυα της πνευματικης και ηθικης εξελίξεως και σε οδηγει μονιμα στον δρομο του Χριστου. To βασικο κριτηριο για την επιλογή της σωστης μουσικης είναι να μας βοηθα στην αποκτηση ηθικων αρχων -παιδειας, να συνετίζει, να μας κανει να νιώθουμε ανώτερα αισθηματα, και να μας φερνει κοντα στον θεο. Οταν η μουσική διακρίνεται απο όλα αυτά τα στοιχεια τότε είναι αποδεκτη και πολυτιμη.Αυτο διότι επιδρά θετικά στον ψυχικό κόσμο και στην παιδεια ​των Ελλήνων προκαλώντας μια τεραστια αισθηση ευφοριας και αγαλλίασης. Οι τεσσερις κορυφαιοι νεοπλατωνικοι φιλοσοφοιοι ιεραρχες για να μην καταστραφουν οι Ελληνεςηθικα, πνευματικα και κατ επεκτασιν στρατιωτικα, πολιτικα και κοινωνικα, δεν επετρεπαν τα ειδη πορνικης μουσικης. Τον 4ο αιώνα μ.χ. , εγιναν προσπαθειες για την αναβαθμιση της εκκλησιατικης μουσικης με στοχο την δημιουργια καλυτερων ανθρωπων. Σε αυτην την προσπαθεια πρωτοστατουν οι αγιοι της ορθοδοξιας μας,με επικεφαλεις τους Αγιους ιεραρχες, τον Ιωαννη τον Χρυσοστομο και τον μεγα Βασιλειο. Το παραδειγμα των αγιων ιεραρχων ως αξιοι συμπαραστατες ακολουθουν και αλλοι συγχρονοι τους οπως ειναι ο μεγας Αθανασιος, ο Εφραιμ ο Συρος , ο Αμβροσιος στην Εκκλησία των Μεδιολάνων. Η βασικη επιδιωξη των Αγιων ιεραρχων ειναι να αποτρεψουν τους Ελληνες απο τα πορνικα και εκφυλα μουσικα ακουσματα. Στα πλαισια αυτων των σκοπων οι αγιοι ιεραρχες θα συθεσουν νεα ειδη εκκλησιαστικης μουσικης για να υπαρχει βέλτιωση των ανθρωπων ειδικα στις ψυχες τους Τα νεα ειδη εκκλησιαστικης μουσικης οι αγιοι ιεραρχες τα δημιουργισαν με βαση την μουσικη των Ελληνων Δωριεων. Ειναι γνωστο οτι η μουσικη αυτη ξεχωριζει για την ηθικη της της, την αξιοπρεπεια της, την σεμνοτητα και το μεγαλειο της. Επισης οι αγιοι ιεραρχες για τους Ελληνες που επρεπε να εχουν θαρρος και να ειναι γεναιοι επελεξαν να συνδυασουν δυο ειδη μουσικης. Την δωρικη και την Φρυγικη Μουσικη. Η μουσικη κατείχε την πιο σημαντική θέση στiς ζωες των αρχαιων Ελληνων. Συνδεοταν με ολες τις πτυχες ζωης με ευχαριστες η δυσαρεστες καταστάσεις σε περιοδους ειρηνης, αλλά και πολεμου. Τα σωστα ειδη μουσικης αγωγης υπηρχαν σε καθε τομεα της ζωης των προγονων μας, Μουσικη ειχαμε στις δημοσιες εκδηλωσεις, στον αθλητισμο, στις γαμηλιες τελετες, στα συμποσια ακομη και στην καθημερινη εργασία. Επισης μουσικοι συνοδευαν την πορεια προς την μαχη η την επιστροφη απο αυτην. Η μουσικη ως εννοια δεν περιλαμβάνει μόνον την μουσική οπως την θεωρουν οι περισσοτεροι στην συγχρονη εποχη αλλα εμπεριεχει, όλες τις σωστες τέχνες και τα γραμματα. Η μουσική είχε γινει αναποσπαστο κομματι στην καθημερινότητα των αρχαιων Ελληνων. Στην αρχαια Ελλαδα υπηρχαν αμειβομενοι μουσικοι. Κάποιοι έπαιζαν μόνιμα μουσική σε σπίτια ευγενων, άλλοι ταξίδευαν σε διαφορες περιοχες ενω μερικοι εξ αυτων επαιρναν μέρος σε μουσικούς αγώνες. Τα βασικα εκπαιδευτικα μοντελα στην αρχαιοτητα ειναι το Αθη ναικο και το Σπαρτιατικο. Η βασική διαφορά ανάμεσα στο σπαρτιάτικο μοντέλο και στο αθηναϊκό μοντέλο παιδειας είναι ο δημοσιος και ο ιδιωτικος χαρακτηρας αντιστοιχα. Η αρχαια Σπαρτη, ως γνησια δωρικη πολιτεια, εδινε πολυ εξεχουσα θεση στην μουσική. Στην αρχαια Σπαρτη υπήρχαν τρείς χορωδίες οργανωμένες ανα ηλικιακές κατηγορίες που επαιρναν μέρος σε δημόσιες εορτές. Αυτο ειναι κατι το οποιο μας το διδασκει ο Αριστοκλης ο υπατος των Φιλοσοφων, ΜΕΓΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ Α-ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ Φ. ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣΜΕΓΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ Β-ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ Φ. ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣΜΕΓΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΟΣ Γ-ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ Φ. ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ(1) ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ. Μεσα απο τα εωσφορικα ειδη της Φοινικικης μουσικης, οι λατρεις του φρυγικου δαιμονα Σαβαζιου ο οποιος μετονομαστηκε σε Διονυσο και υιοθετηθηκε απο τον αρχιδαιμονα Δια, προξενησαν φοβερη γενοκτονια στην Ελλαδα. Η οργιαστικη διονυσιακη λατρεια, αναμειχτηκε με αλλα τοπικα εωσφορικα στοιχεια, οπου δημιουργηθηκε ο ορφισμος, μια νεα θρησκεια, η οποια άρχισε να εξαπλωνεται σε ολη την Ελλαδα, από τον 8ο π. Χ. αιωνα. Οι φανατικοι λατρεις του φρυγικου δαιμονα των οργίων και της κραιπαλης, διέδιδαν τη νέα θρησκεια με πρωτοφανή βιαιότητα. Ο εκστασιασμένες δαιμονικες πορνες του μεθυσου δαιμονικου Διονυσου, ετρεχαν τις νυχτες στις ερημιές ουρλιάζοντας, καταβρόχθιζαν ωμά τα ατυχα ζώα που έβρισκαν μπροστά τους, αλλά και τους ανδρες που τυχαινε να συναντήσουν. Αναφέρεται ότι μαιναδες κατασπάραξαν και εφαγαν τον Ορφεα. Επίσης οι λατρεις του Διονυσου ηταν υποχρεωμενοι να παιρνουν μέρος στα εμετικά "ιερα οργια". Εκει στις αισχρες Διονυσιακες εορτες εκαναν τρομερες ηθικές αθλιοτητες. Η καθε γυναίκα, εγγαμη η μη, ήταν υποχρεωμενη στο ονομα του δαιμονικου θεου, να ανεχτει τις σεξουαλικες βρωμερες και διεστραμμενες ορεξεις του καθε εβραιου εωσφοριστη του δωδεκαθεου. Οι βιασμοι γυναικων και η ασκηση καθε είδους βίας κατά την διάρκεια των εορτων, όχι μόνο δεν θεωρουνταν έγκλημα, αλλά ηταν μερος της λατρειας του μεθυσου και εωσφορικου "θεου". Η "ιερη" πορνεια επισης ήταν λατρευτικη απαιτηση των δαιμονων. Οσοι αρνουνταν να τη δεχτουν και να συμμετασχουν στα εμετικα οργια κατασφαζονταν ως εχθροι του νέου δαιμονα. Μια περιγραφη αυτης της τρομερηςγενοκτονιαςμας δίνει ο μεγαλος τραγικος ποιητης Ευριπιδης στην τραγωδια του «Βάκχες». Παντοτε σας αναφερω ότι ολοι οι λαοι, ολοι οι ανθρωποι, εχουν δικαιωμα να πιστευουν οπου θελουν . Όλα αυτά με την απαραιτητη προυποθεση να μην επιβαλλουν τα πιστευω τους σε τριτους ,ειτε δια της βιας, ειτε με πλαγιους τροπους. Τι γινεται όμως στην περιπτωση που η άλλη πλευρα δεν συναινει; Τι γινεται όταν η άλλη πλευρα ζητα παση θυσια τον αδικο αφανισμο αθωων Ελλήνων; Θα πρεπει να καθησουμε να αφανιστουμε ολοι οι Ελληνες χωρις να εχουμε πειραξει κανεναν απολυτως ; Όλα αυτά διοτι από τα αρχαια χρονια ο πολιτισμος μας, και η ιδεολογια μας , είναι εμποδιο στην δημιουργια παγκοσμιου εωσφορικου κρατους. Από ολους τους προαναφερομενους, εξαιρείται,ένα μικρο μερος , βαση των παγκοσμιων μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και μηδεν αγαν. Αναφερομαι παντοτε στους φοινικες-εβραιους που απο μονοθειστες της παλαιας διαθηκης και πιστοι των προφητων, αλλαξαν και εγιναν εωσφοριστες. Δεν αναφερομαι σε ολους τους εβραιους. Ολα αυτα με βαση της αμετρητες συνεντευξεις σχετικα με τους εβραιους απο τον Μητροπολιτη Σεραφειμ Πειραιως για την αλλαγη των εβραιων. Δάκρυ στο γυαλί (Μουσικό Σχολείο Βόλου) - YouTubeANAMNISIS SMYRNIS - MOUSIKO BOLOU - YouTubeΙΣΟΚΡΑΤΗΣ ΕΛΕΝΗΣ ΕΓΚΩΜΙΟΝ-ΑΡΙΣΤΟΚΛΗΣ ΜΕΝΕΞΕΝΟΣ



You are receiving this email because you subscribed to this feed at https://blogtrottr.com

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe here:
https://blogtrottr.com/unsubscribe/4Yv/xg4ctq

Δημοσίευση σχολίου

emo-but-icon

item