STILIDA NEWS: Πουλάμε κι αγοράζουμε σήμερα! Για κοπιάστε! (Μέρος δεύτερο) | Greek ADD

STILIDA NEWS: Πουλάμε κι αγοράζουμε σήμερα! Για κοπιάστε! (Μέρος δεύτερο)

STILIDA NEWS Η καθημερινή σας ενημέρωση  Πουλάμε κι αγοράζουμε σήμερα! Για κοπιάστε! (Μέρος δεύτερο) May 28th 2018, 09:17, by nore...

STILIDA NEWS
Η καθημερινή σας ενημέρωση 
thumbnailΠουλάμε κι αγοράζουμε σήμερα! Για κοπιάστε! (Μέρος δεύτερο)
May 28th 2018, 09:17, by noreply@blogger.com (StilidaNews)


stilidanews
Στο σημείο αυτό,θα παραθέσω ένα προσωπικό παράδειγμα και τον τρόπο που εγώ αντέδρασα, γιατί θεωρώ πως συμβαίνει στην καθημερινότητα των περισσότερων ανθρώπων, οπότε μπορεί να αποτελέσει ένας καλός οδηγός.

Δεν πάει πολύς καιρός από τη μέρα που είχα δημιουργήσει για τους δικούς μου λόγους ένα δεύτερο προφίλ στο facebook, αναρτώντας κάποιες φωτογραφίες του προσώπου μου. Οι φωτογραφίες μου και γενικά το όλο προφίλ μου είναι σεμνά, δεν ψάχνουν με κανένα τρόπο να προκαλέσουν, – κι αυτός φαίνεται πως είναι ένας ακόμη λόγος να προσπαθούν να με θίξουν, γιατί δε μοιάζω με τους περισσότερους. Το αναφέρω αυτό σε περίπτωση που κάποιος πει ότι οι φωτογραφίες μου ήταν τραβηγμένες με τέτοιο τρόπο ώστε προκαλούσαν το σχολιασμό από μόνες τους.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com. By using Blogtrottr, you agree to our policies, terms and conditions.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions.

Δημοσίευση σχολίου

emo-but-icon

item