Ειδοποίηση Google - keramidi-valtou.blogspot.gr | Greek ADD

Ειδοποίηση Google - keramidi-valtou.blogspot.gr

keramidi-valtou.blogspot.gr Στιγμιαία ενημέρωση ⋅ 12 Απριλίου 2018 ΙΣΤΟΣ Τετάρτη, 11 Απρ...

Google
keramidi-valtou.blogspot.gr
Στιγμιαία ενημέρωση 12 Απριλίου 2018
ΙΣΤΟΣ
Τετάρτη, 11 Απριλίου 2018
Τέσσερις φίλες παίζουν χαρτιά. Η πρώτη απ αυτές λέει: - Ξέρετε, κορίτσια. Γνωριζόμαστε τόσον καιρό και δεν σας έχω πει το μυστικό μου. Θα σας το πω τώρα, να ξαλαφρώσω! Είμαι κλεπτομανής! Αλλά μην ανησυχείτε, ούτε έχω κλέψει, ούτε θα κλέψω ποτέ από σας. Είσαστε οι καλύτερες φιλενάδες μου.
Google Plus Facebook Twitter Επισήμανση ως μη σχετικό
ατιμη…κενωνια!!
Είναι πλέον γεγονός: Facebook και κοινωνικά δίκτυα έχουν ξεφύγει. 250 εκατ. προφίλ στο Facebook είναι ψεύτικα! Τα προσωπικά δεδομένα 87 εκατ. πολιτών κλάπηκαν για να κερδίσει τις εκλογές ο Τραμπ. Κι οι ρωσικές εκστρατείες παραπληροφόρησης κοινοποιήθηκαν ΔΙΣΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ φορές.
Google Plus Facebook Twitter Επισήμανση ως μη σχετικό
ατιμη…κενωνια!!
Ωστόσο, πληροφορίες της aftodioikisi.gr, αναφέρουν ότι η πενταετία θα μπει στο τραπέζι των, κατά τα φαινόμενα, σκληρών διαπραγματεύσεων μεταξύ υπουργείου Εσωτερικών από την μια πλευρά και ΚΕΔΕ και ΕΝΠΕ από την άλλη, και δεν αποκλείεται να δοθεί ως ένα ακόμη αντάλλαγμα προκειμένου να ...
Google Plus Facebook Twitter Επισήμανση ως μη σχετικό
Δείτε περισσότερα αποτελέσματα | Επεξεργασία αυτής της ειδοποίησης
Λάβατε αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επειδή έχετε εγγραφεί στις Ειδοποιήσεις Google.
RSS Λάβετε αυτή την ειδοποίηση ως ροή RSS
Αποστολή σχολίων

Δημοσίευση σχολίου

emo-but-icon

item