REPORTAZ NET: «Έκανα έρωτα με το αφεντικό μου! Ήξερα πως είχε γυναίκα και παιδιά αλλά…» | Greek ADD

REPORTAZ NET: «Έκανα έρωτα με το αφεντικό μου! Ήξερα πως είχε γυναίκα και παιδιά αλλά…»

REPORTAZ NET   «Έκανα έρωτα με το αφεντικό μου! Ήξερα πως είχε γυναίκα και παιδιά αλλά…» May 27th 2018, 09:30, by NET Διαβάστε ...

REPORTAZ NET
 
thumbnail«Έκανα έρωτα με το αφεντικό μου! Ήξερα πως είχε γυναίκα και παιδιά αλλά…»
May 27th 2018, 09:30, by NET

Διαβάστε την αληθινή ερωτική εξομολόγηση 24χρονης κοπέλας που... προκαλεί! «Έκανα σεξ με το αφεντικό μου στο πάρτι των Χριστουγέννων. Θυμάμαι, πως φλερτάραμε όλη τη βραδιά και όταν όλοι έφυγαν, έπιασε το χέρι μου, με πλησίασε και ήξερα ότι κάτι επρόκειτο να συμβεί ανάμεσα μας. Ήξερα ότι έχει παιδιά και γυναίκα και θυμάμαι, ότι τον ρωτούσα επίμονα αν είναι σίγουρος για αυτό που πάει να

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com. By using Blogtrottr, you agree to our policies, terms and conditions.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions.

Δημοσίευση σχολίου

emo-but-icon

item